MARJA's MOESTUIN



maandag 1 maart 2010

Ik heb nu alles op een rijtje



Tot dit weekend had ik alle zakjes zaad die ik de afgelopen periode verzameld heb, los in een doosje liggen. Ik had ze op een koude winterdag wel allemaal in mijn handen gehad om een mooi zaaischema in excel te maken. Maar toch stond ik nog steeds te rommelen met al mijn zakjes in mijn kasje. De oplossing kwam met een leeg wijnkistje en een paar op maat gezaagde plankjes. Et voila: een prachtig systeem. Alles staat op volgorde en kan netjes worden weggezet. Simpel en doeltreffend!

1 opmerking:

  1. Hallo Marja,

    Ik kom via via op je blog terecht. Leuk !
    Ik houd ook een Moestuinblog bij.

    Ik heb je blog meteen in mijn linkenlijst gezet.

    Ik zie dat er alleen op je oude logjes gereageerd kan worden, en niet op de nieuwe??
    Verkeerde instelling?

    Groene groetjes Thea(Doortjes Moestuin)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je reactie, groeten Marja