MARJA's MOESTUIN



donderdag 25 februari 2010

Vol verwachting klopt mijn hart ....



Geen oogst zonder zaadjes. En goed zaad hebben ze bij Vreeken in Dordrecht. En een super website. Daarom heb ik me begin januari maar eens op de website gestort om mijn zaadvoorraad compleet te maken. Ik dacht dat ik goed op tijd was met mijn bestelling. Maar helaas pindakaas. Het is nu eind februari en ik heb nog maar een klein deel van mijn bestelling ontvangen. Dus ik kan nog niet helemaal los. Ik probeerde Vreeken te bellen, maar daar krijg je een bandje dat ze het te druk hebben om de telefoon aan te nemen. En op mijn mailtje kreeg ik het antwoord dat het zaad allemaal 'vers' is en nog jaren goed. Dus ook volgend jaar bruikbaar. Maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Maar hoop doet leven, iedere dag hoop ik dat de postbode stopt met een pakketje van Vreeken .... Maar mijn moeder zei altijd 'hopen doe je op de wc'.

1 opmerking:

  1. Succes met wachten. Maar goed dat buiten in de natuur alles ook nog wat achter loopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt voor je reactie, groeten Marja